KALİTE POLİTİKAMIZ

Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en iyi karşılayacak sıra dışı ve çarpıcı çözümler sunan, yer aldığı projeleri fayda maliyet dengesini düşünerek üreten, personelinin kalite anlayışının odak noktasına müşterilerimizi yerleştiren, sürekli geliştirmeyi amaçlayan, insana ve çevreye saygılı bir kuruluş olmaktır.

  • Müşteri Memnuniyeti
  • Müşterilerimiz var olma sebebimizdir. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayarak müşteri memnuniyetinin sürekliliğini garanti etmek ve memnuniyet oranını arttırmayı sağlamak öncelikli değerimizdir.

  •  Güvenilirlik
  • Sürekli eğitim, gelişim, iyileştirme için çalışan bir ekip ruhu içerisinde dürüst, hoşgörülü, saygılı ve özverili çalışarak ve taahhütlerimizi zamanında yerine getirerek müşterilerimizin güvenini sağlamaktayız.

  • Etik Değerler
  • Dürüst olmak ve etik değerlere bağlı davranmak temel ilkemizdir. Bu yönetim tarzını benimseyen şirketimizin ortak değerleri arasında özgüven, dürüstlük, takım ruhu, dayanışma ve topluma duyarlılık yer almaktadır.

  • Müşteri Odaklılık
  • Çalışanlarımızın eğitim yoluyla mesleki bilgi ve beceri düzeyini yükselterek, her zaman en iyiyi hak eden müşterilerimizin isteklerini doğru analiz ederek, ekonomik ve uygulanabilir projeler üreterek, ihtiyaçları karşılamaktır.

  • Yüksek Hizmet Kalitesi
  • Mükemmeliyet araçlarını ve yöntemlerini kullanarak iş süreçlerimizi planlamak, kontrol etmek ve tüm çalışanlarımızın katılımını sağlayarak, işleri ilk seferinde ve her seferinde tam zamanında, doğru yapmaktır.

  • Hızlı Çözüm Üretme
  • Müşterilerimizin isteklerini ve geri bildirimlerini alçak gönüllülükle dinlemek, harekete geçerek en hızlı ve etkin çözümleri üretmek ve sorunlarını çözmektir.